Разделы сайта
Главные новости
Трассу Одесса-Рени открыли для движения транспорта.

Служба автомобильных дорог сняла ограничение движения всех видов транспорта на трассе М15 Одесса-Рени.

Напомним, самые проблемные места были на 150 км. в районе Татарбунар и между Саратой и Монашами в районе села Николаевка-Новоросийская.

В Одесской области около 100 населенных пунктов остались без света

Измаил по-прежнему без воды, тепла и света: ждут четыре генератора из Одессы

Населенные пункты Килийского района Одесской области остались без света.

Центральный автовокзал Одессы отменил рейсы на Измаил и Рени.

Одесская область: нет света, воды и тепла



Населенные пункты Килийского района Одесской области остались без света

Подробнее: http://volnatv.com/novosti/region/11084-naselennye-punkty-kiliyskogo-rayona-odesskoy-oblasti-ostalis-bez-sveta.html

ШАНОВНИЙ ШУКАЧУ РОБОТИ!!!
ШАНОВНИЙ ШУКАЧУ РОБОТИ!!!

Skype-співбесіда.

Як пройти співбесіду по скайпу успішно — поради, які працюють
Як і будь-якого іншого співбесіди, до онлайн-інтерв’ю необхідно ретельно підготуватися, враховуючи певні правила:
- Скайп-інтерв’ю повинно бути узгоджено заздалегідь, щоб у Вас був час до нього підготуватися. Якщо Вам пропонують поспілкуватися по вакансії негайно і без підготовки — від цього інтерв’ю краще відмовитися, воно у будь-якому випадку буде не на Вашу користь.
- Після домовленості про час інтерв’ю з роботодавцем займіться організацією технічних основВашого майбутнього інтерв’ю. Якщо Ви не користувалися Skype раніше, скачайте програму на комп’ютер і увійдіть в ній, виберіть фото для аватара. Варто помітити, що Ваш логін повинен бути по-діловому коротким, серйозним і адекватним — імена типу pupsik, зайченя, дикий_фуфтик не підійдуть.
- Додайте в свій список контакт роботодавця заздалегідь.
- Незадовго до онлайн-інтерв’ю рекомендуємо ще раз перевірити якість зв’язку, зателефонувавши кому-небудь з друзів по скайпу.
- Ретельно виберіть одяг для співбесіди. Ведення розмови з дому зовсім не означає, що перед камерою Ви можете з’явитися в футболці з фривольним малюнком або старенькому джемпері. Вашу зібраність навіть при скайп-інтерв’ю, по діловому стилю одягу і зачіски, роботодавець оцінить позитивно, що буде Вам плюсом при прийомі на роботу. Читайте також: Правила дрес-коду для ділової жінки.
- Одягаючись на онлайн-співбесіда, не забувайте, що Ви можете опинитися в смішній ситуації, якщо раптом впаде камера або Вам раптом необхідно буде стати за потрібними документами, а Ви — в суворій блузці і жакеті, в поєднанні з шортами або домашніми «трениками».
- Ретельно підготуйте приміщення до скайп-інтерв’ю. Світло не повинен бути занадто сильним-за Вашої спини, інакше співрозмовник побачить на екрані лише Ваш темний силует. Подбайте, щоб лампа на столі або світло з вікна добре висвітлювали Ваше обличчя.
- На задньому фоні не повинно бути миготять дітей або домашніх тварин, недбало кинутих на диван речей, стіл з брудним посудом і т. д. Буде краще, якщо Ви розташуєтеся на тлі однієї з стін (бажано — без килима), щоб зайві речі не з’являлися в картинці на моніторі роботодавця.
- Всіх близьких варто попередити про час Вашого онлайн-співбесіди, запропонувавши їм погуляти в цей період на вулиці або посидіти в іншій кімнаті, щільно закривши двері.
- На час співбесіди вимкніть дверний дзвінок, мобільний і міський телефони, вимкніть радіо і телевізор.
- Все, що може знадобитися для співбесіди, у Вас має бути поруч. Покладіть біля комп’ютера всі свої документи, сертифікати, дипломи, роздруковані резюме і рекомендації. Приготуйте ручку та блокнот для необхідних записів під час інтерв’ю.
- Якщо Ви дуже сильно хвилюєтеся, перед співбесідою накидайте собі ті питання, які хочете задати роботодавцю, щоб не забути їх. Помістіть перед собою також всю необхідну інформацію, написану на папері, якщо не сподіваєтеся на свою пам’ять: дати закінчення навчальних закладів, спеціальність і назви Вузів, дати проходження спеціалізацій і т. д.
- Якщо під час інтерв’ю по скайп дзвінок раптом перервався, то, згідно з правилами ділового етикету, передзвонити повинен той, хто дзвонив.
- Спробуйте заздалегідь потренуватися свою промову. На скайп-співбесіді намагайтеся говорити рівно, правильно. Іноді роботодавці воліють зробити відеозапис інтерв’ю по скайпу, щоб потім ще раз переглянути вже з іншими співробітниками компанії, тому треба максимально уникати у своїй промові застережень, заминок, жаргонних або просторічних слів, а також неформального стилю спілкування.
Сподіваємось, що наші рекомендації були для Вас корисними, і Ви успішно пройшли співбесіду та отримали роботу, якщо ж ні – зверніться до Ренійського районного центру зайнятостіості, наші фахівці допоможуть у виборі вакансії.
Наша адреса: м.Рені, вул. Соборна, 78/А.
Умови призначення пенсії за віком з 1 січня 2018 року

Умови призначення пенсії за віком з 1 січня 2018 року

ФГИ готовит предприятия к приватизации

Фонд государственного имущества (ФГИ) утвердил перечень объектов, по которым в 2018 году должна начаться подготовка к приватизации. Об этом сообщил и.о. председателя ФГИ Виталий Трубаров.

«Это около 200 предприятий из разных отраслей: транспортные, химические, машиностроительные, сельскохозяйственные, угольные и другие.
День відкритих дверей у Рені
День відкритих дверей у Рені


Вже доброю традицією стає проведення Днів відкритих дверей у роботодавців. Днями безробітних Ренійського району запросила до себе фізична особа – підприємець Кудрєва Людмила Веніаминівна, що давно і успішно співпрацює з Ренійським районним центром зайнятості.
Власну справу Людмила Веніаминівна розпочала ще в 2004 році, то ж на ринку праці вона знаходиться майже 14 років. Основний вид діяльності – роздрібна торгівля білизною, різноманітними миючими засобами. Її магазин добре знають і в місті, і в районі.
Людмила Веніаминівна ознайомила присутніх з організацію роботи підприємства, розповіла про широкий асортимент товару, графік та умови праці. Окремо зупинилась на вимогах до претендентів на робочі місця. Також продемонструвала безробітним, як потрібно обслуговувати покупців в магазині.
Відвідувачі заходу висловили задоволення умовами праці та відношенням роботодавця до найманих працівників Захід відвідало 6 безробітних , а одній безробітній підприємець запропонувала більш детально ознайомитись з роботою безпосередньо на робочому місці.




Заступник начальника відділу
надання соцпослуг Ренійського РЦЗ Туренко Л.М.
16.01.2018
Для тих, хто бажає безкоштовно отримати професію за направленням служби зайнятості
До уваги шукачів роботи!

Ренійський районний центр зайнятості запрошує на навчання до Одеського центру професійно-технічної освіти державної службизайнятості.
На потужній, сучасній навчально-матеріальній базі Ви зможете отримати нову професію безкоштовно.
Комплекс будівель Державного навчального закладу «Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості», розташований за адресою вул. Іцхака Рабіна 18-а.
Для проживання безробітних, які приїжджають на навчання з інших міст і регіонів надається безкоштовно гуртожиток.
В навчальних кабінетах та лабораторіях розміщені інтерактивні дошки, комп’ютерна техніка, сучасні електронні засоби навчання.
Наявна матеріально-технічна база дозволяє проводити підготовку та перепідготовку з великої кількості професій, що користуються попитом на ринку праці.
Інформуємо Вас, що в січні місяці 2018 року відбудеться навчання груп за наступними професіями:


Контролер-касир, 2 розряд - 01.02.2018
Кондитер, 3 розряд - 17.01.2018
Оператор верстатів з програмним керуванням, 2 розряд - 22.01.2018
Педикюрник, 2 розряд - 23.01.2018
Манікюрник, 2 розряд (ІІ клас) - 24.01.2018
Кухар, 3 розряд - 26.01.2018
Штукатур, 2-3 розряд - 29.01.2018
Продавець продовольчих товарів, 3 розряд - 30.01.2018
Лицювальник-плиточник, 2 розряд - 30.01.2018
Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж, 2-3р - 31.01.2018
Слюсар-сантехнік, 2-3 розряд - 31.01.2018

Якщо Вас зацікавила інформація запрошуємо до Ренійського районного центру зайнятості за адресою: м.Рені, вул.Соборна, 78/А.
На пороге неуправляемого хаоса
 О формировании госпитальных округов как основе создания единого медицинского пространства области сегодня говорят много. Правда, мало кто имеет четкое представление о том, какой населенный пункт в каком госпитальном округе окажется, какие лечебные учреждения, с какими направлениями деятельности там останутся.
Знаменитая Орловка: 90-е возвращаются?..
Ровно в полночь с 5 на 6 января в селе Орловка Ренийского района неожиданно прозвучали выстрелы.
Створення нових робочих місць – підтримка роботодавця
Створення нових робочих місць – підтримка роботодавця

Роботодавці завжди були та залишаються незмінним клієнтами служби зайнятості, які створюють нові робочі місця та зберігають існуючі в непростих реаліях сьогодення. Уже досить значна кількість суб’єктів господарювання Ренійського району оцінили переваги у співпраці зі службою зайнятості та стали її постійними клієнтами та надійними соціальними партнерами. Тому фахівці Ренійського РЦЗ особливу увагу приділяють налагодженню партнерських стосунків із новоствореними роботодавцями щодо надання посильної допомоги в укомплектуванні вільних та новостворених робочих місць.
Серед чималої кількості послуг, в Ренійському районному центрі зайнятості дієво реалізовується послуга з компенсації єдиного внеску роботодавцям, що працевлаштовують соціально незахищених громадян на новостворені робочі місця та які проводять свою діяльність в пріоритетних галузях економіки та укомплектовують нові робочі місця особами із числа безробітних, що перебувають на обліку в центрі зайнятості.
Так, з моменту реалізації норм статей 26 та 27 Закону України «Про зайнятість населення» свої правом на компенсацію єдиного внеску скористалися уже 32 роботодавці міста Рені та Ренійського району, що працевлаштували 50 безробітних.
Співпраця з роботодавцями в цьому напрямку продовжується і зараз, в новому 2018 році, адже надання фінансової підтримки є вагомим стимулом створення нових робочих місць. Днями до Ренійського РЦЗ звернулось керівництво ОСББ «Вознесенська-75» із заявою на компенсацію єдиного внеску. В грудні 2017 року сюди було працевлаштовано безробітну Дьяченко Людмилу Георгіївну, яка перебувала на обліку в центрі зайнятості та відносилась до квотної категорії. Тож початок положено.


Заступник начальника відділу
надання соцпослуг Туренко Л.М.

15.01.2018 року
На спасение экосистемы Придунайских озер в областной казне на 2018 год заложена сумма 29,5 млн гривен
На мероприятия по повышению уровня воды в системе Придунайских озер и улучшению ситуации с водоснабжением жителей г. Болграда, на расчистку заиленных русел рек Татарбунарского и Измаильского районов в областном бюджете на этот год предусмотрена сумма 29 млн 500 тыс. гривен. Об этом сообщает пресс-служба областного совета.
Как сделать бетонное перекрытие?
Перекрытие можно сделать из бетонных плит перекрытия или заливкой цементного раствора в ограниченный объем заданной формы. Выполнить эту работу может как сам строитель, так и сторонняя организация. Однако процессу изготовления обязательно предшествует этап проектирования, в ходе которого выполняются все необходимые расчеты, в том числе и расчет необходимого количества используемых материалов.
Объездная дорога вокруг Рени с высоты птичьего полета

Облавтодор обнародовал видеоролик:

Объездная дорога вокруг Рени с высоты птичьего полета

Нависшая угроза кори

Новости о заболеваемости корью в Одесской области — как сводки с фронтов. Ситуация с каждым днем усугубляется — количество заболевших растет, есть летальные случаи. Больше тысячи случаев госпитализации, пятеро человек умерло. Накануне новогодних праздников в Одессе даже пришлось открыть 2 детских отделения, ведь в больницах лежат больше ста больных этим недугом.

Одесситы требуют от Порошенко объявления эпидемии кори и введения карантина

ПРАВДА

РЕНИЙСКИЙ ПИСАТЕЛЬ ВЛ.БУШНЯК ВСТРЕТИЛСЯ С ЛИЦЕИСТАМИ

09.01.2018г. на встрече с лицеистами Владимир Степанович коротко рассказал о своём литературном творчестве. Его роман «Стамбульский зазывала» получил премию Союза писателей России и Союза писателей Украины ...

ДЕТИ – ЭТО НАШЕ ПРОШЛОЕ

ОБЛАСТНАЯ ПРОГРАММА обеспечения жильём детей сирот вернулась в Рени

АМПУ планирует создать два новых филиала

...создание Дунайского филиала, который объединит Ренийский, Усть-Дунайский и Измаильский филиалы...

Співпраця з роботодавцями та соціальними партнерами
Співпраця з роботодавцями та соціальними партнерами

Почався новий 2018 рік. А перед фахівцями Ренійського РЦЗ уже стоять нові цілі та завдання з надання послуг населенню, в першу чергу – з працевлаштування безробітних та шукачів роботи. Для виконання цих завдань необхідно продовжувати налагодження партнерських стосунків з роботодавцями.
Тому, з метою розширення шляхів подальшої співпраці з роботодавцями і соціальними партнерами, а також інформування роботодавців про послуги, що надає служба зайнятості, 11 січня в Ренійському районному центрі зайнятості відбувся семінар для роботодавців. У семінарі взяли участь керівники та бухгалтери ПОУ міста та району, соціальні партнери.
Ключові питання заходу –це підведення підсумків діяльності центру зайнятості в 2017 році, визначення пріоритетів на новий 2018 рік, оцінка локального ринку праці. Особливу увагу присутніх було привернуто на підвищення результативності співпраці з роботодавцями, адже саме роботодавець є найбільшим споживачем послуг, що надаються центром зайнятості, він є замовником на робочу силу та її одержувачем. В діяльності центру зайнятості взаємодія з роботодавцями являється пріоритетним напрямком, і йому приділяється максимальна увага.
Ще одне важливе питання, що було висвітлено під час семінару - працевлаштування громадян, що потребують додаткових соціальних гарантій та подання роботодавцями до центру зайнятості щорічної інформації про зайнятість та працевлаштування осіб, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню.
Всі присутні взяли активну участь в обговоренні, отримали вичерпні відповіді на поставлені запитання та дійшли висновку, що лише тісна співпраця з роботодавцями, встановлення партнерських стосунків, які основані на врахуванні інтересів роботодавця, дадуть змогу покращити якість надання соціальних послуг.


11.01.2018 року
Заступник начальника відділу
надання соцпослуг Туренко Л.М.
Причинами “голоду” на ринку праці у 2018 році
Причинами “голоду” на ринку праці у 2018 році буде навіть не стільки трудова міграція, скільки відсутність кваліфікованої робочої сили, через брак освіти, а також низькі зарплати.

Про це у коментарі повідомив заступник голови Державної служби зайнятості Сергій Кравченко.

“На сьогодні взагалі є велика проблема з підбором кадрів, яку відчувають практично всі підприємства. І це пов’язано не лише з трудовою міграцією (обсяги якої передбачити не можливо), але і з тим, що професійно-технічні училища сьогодні не навчають або не можуть навчати студентів працювати на тому чи іншому обладнанні. Кадрові проблеми також пов’язані з рівнем заробітних плат”, — зазначив Кравченко.

При цьому, за його словами, зупинити трудову міграцію може збільшення заробітної плати за умови, що інфляція зростати не буде.

Як додав Кравченко, на сьогодні, велика кількість підприємств, які скаржаться на трудову міграцію та кадровий голод, насправді, не хочуть платити достойну заробітну плату своїм працівникам, яка б дозволяла людям працювати набагато краще та не думати про те, щоб кудись поїхати.

“Є підприємства, які мають постійні проблеми з персоналом. Причинами цих проблем є те, що вони платять людям мінімалку, а інше — обіцяють доплачувати в конверті, проте обманюють працівників і платять менші суми. Тому люди звільняються, вони вимушені шукати кращої долі й кудись їхати. Але є роботодавці, у яких сталий колектив, і люди звільняються переважно через сімейні обставини. Тому, підприємцям задля залучення та утримання працівників, варто, насамперед, забезпечити достойний рівень заробітної плати та комфортні умови праці, адже з цим в Україні також є проблеми”, — підкреслив заступник голови служби зайнятості.

Крім того, він додав, що кадрові проблеми наразі переживають не лише українські підприємці, аналогічна ситуація також спостерігається у Європі, Китаї, зокрема, бракує саме кваліфікованих працівників.

Джерело:https://news.finance.ua/…/u-sluzhbi-zajnyatosti-nazvaly-pry…
IT-майбутнє України
Данилюк спрогнозував велике IT-майбутнє України
Україна може стати одним з основних IT-центрів Європи та навіть світу. Про це написав у Facebook міністр фінансів України Олександр Данилюк.

“Наша країна має всі шанси стати одним з основних IT-центрів в Європі та, можливо, у світі. У нас є чудові стартапи, розвинена інфраструктура, висококваліфіковані фахівці та уряд, який розуміє необхідність створення кращих умов для бізнесу та готовий працювати над цим”, — зазначив він, коментуючи відкриття українського павільйону на одній з найбільших світових технологічних виставок в Лас-Вегасі Consumer Electronics Show.

Данилюк порадів тому, що інноваційні українські компанії розвиваються відповідно до основних міжнародних трендів (штучний інтелект, віртуальна реальність, дрони тощо).

“Я вірю в ринок, приватну ініціативу, креативність і кропітку роботу. Саме це дозволило українським стартапам потрапити на цю виставку”, — додав міністр.

Як уточнив очільник Мінфіну, прогнози щодо розвитку ІТ-сектора в світі вражають: розмір світового IT ринку в 2018 році досягне 3,7 трильйонів доларів, що на 4,3% більше, ніж у 2017 році (3,5 трильйони доларів).

“Країна, яка прагне до сучасної, диверсифікованої та стійкої економіки, має будувати її на основі інноваційних технологій”, — підкреслив міністр фінансів.

За матеріалами УНН
САД показала, на какой стадии находится строительство объездной дороги вокруг Рени
Строительство автомобильной дороги общего пользования «Обход города Рени» будет завершено в 2018 году. Об этом сообщает пресс-центр Службы автомобильных дорог Одесской области.
СРОЧНО ВАКАНСІЯ
ШАНОВНІ ШУКАЧІ РОБОТИ!!!

Державному підприємству "Ренійський морський торговельний порт" терміново потрібен:

- КРАНІВНИК ПОРТАЛЬНОГО КРАНУ (з документами матроса).

Стабільна оплата праці, соціальний пакет гарантується .
Місце проведення робіт: м .Рені.
За додатковою інформацією звертатись до фахівців Ренійського районного центру зайнятості за адресою:м.Рені, вул. Соборна, 78/А.
Реклама
Авторизация
Погода
Погода в Ренах
Праздники
Кадендарь
«    Январь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
Архив новостей
Январь 2018 (46)
Декабрь 2017 (87)
Ноябрь 2017 (61)
Октябрь 2017 (47)
Сентябрь 2017 (31)
Август 2017 (41)
Новостной общественный портал города Рени и Ренийского района.
Сайт является площадкой свободной журналистики и не модерируется администрацией. Пользователи самостоятельно загружают свои материалы на сайт. Администрайия не разделяет позицию журналистов и не отвечает за достоверность изложенных ими фактов.
Опубликовнные материлы, фотографии, видеосъемки, размещенные на сайте, и являющиеся авторской работой - ЗАПРЕЩЕНО размещать, и использовать на других сайтах и блогах:
Без указания прямой ссылки на источник.
В каких либо других целях, не связанных с темой публикации.
Электронная почта для связи с администрацией сайта:
reniinfo@i.ua
ЗАКОН УКРАЇНИ Про добровільне об’єднання територіальних громад

 

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про добровільне об’єднання територіальних громад

Розділ I 
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1. Відносини, що регулюються цим Законом

1. Цей Закон регулює відносини, що виникають у процесі добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст.

Стаття 2. Принципи добровільного об’єднання територіальних громад

1. Добровільне об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюється з дотриманням таких принципів:

1) конституційності та законності;

2) добровільності;

3) економічної ефективності;

4) державної підтримки;

5) повсюдності місцевого самоврядування;

6) прозорості та відкритості;

7) відповідальності.

Стаття 3. Суб’єкти добровільного об’єднання територіальних громад

1. Суб’єктами добровільного об’єднання територіальних громад є суміжні територіальні громади сіл, селищ, міст.

2. Об’єднана територіальна громада, адміністративним центром якої визначено місто, є міською територіальною громадою, центром якої визначено селище, - селищною, центром якої визначено село, - сільською.

Стаття 4. Основні умови добровільного об’єднання територіальних громад

1. Добровільне об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюється з дотриманням таких умов:

1) у складі об’єднаної територіальної громади не може існувати іншої територіальної громади, яка має свій представницький орган місцевого самоврядування;

2) територія об’єднаної територіальної громади має бути нерозривною, межі об’єднаної територіальної громади визначаються по зовнішніх межах юрисдикції рад територіальних громад, що об’єдналися;

3) об’єднана територіальна громада має бути розташована в межах території Автономної Республіки Крим, однієї області;

4) при прийнятті рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад беруться до уваги історичні, природні, етнічні, культурні та інші чинники, що впливають на соціально-економічний розвиток об’єднаної територіальної громади;

5) якість та доступність публічних послуг, що надаються в об’єднаній територіальній громаді, не можуть бути нижчими, ніж до об’єднання.

2. Адміністративним центром об’єднаної територіальної громади визначається населений пункт (село, селище, місто), який має розвинуту інфраструктуру і, як правило, розташований найближче до географічного центру території об’єднаної територіальної громади.

3. Добровільне об’єднання територіальних громад не призводить до зміни статусу населених пунктів як сільської чи міської місцевості.

4. Найменування об’єднаної територіальної громади, як правило, є похідним від найменування населеного пункту (села, селища, міста), визначеного її адміністративним центром.

Розділ II 
ПОРЯДОК ДОБРОВІЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД

Стаття 5. Ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад

1. Ініціаторами добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст можуть бути:

1) сільський, селищний, міський голова;

2) не менш як третина депутатів від загального складу сільської, селищної, міської ради;

3) члени територіальної громади в порядку місцевої ініціативи;

4) органи самоорганізації населення відповідної території (за умови представлення ними інтересів не менш як третини членів відповідної територіальної громади).

2. Пропозиція щодо ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад повинна, зокрема, містити:

1) перелік територіальних громад, що об’єднуються, із зазначенням відповідних населених пунктів;

2) визначення адміністративного центру об’єднаної територіальної громади та її найменування.

3. Сільський, селищний, міський голова забезпечує вивчення пропозиції щодо ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад та її громадське обговорення, яке проводиться протягом 30 днів з дня надходження такої пропозиції. Після завершення громадського обговорення пропозиція подається до відповідної ради на наступну сесію для прийняття рішення про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад та делегування представника (представників) до спільної робочої групи.

4. Порядок проведення громадського обговорення з питань, передбачених цим Законом, визначається сільською, селищною, міською радою.

Стаття 6. Порядок підготовки проектів рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад

1. Сільський, селищний, міський голова після прийняття відповідною радою рішення про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад надсилає пропозицію про таке об’єднання сільському, селищному, міському голові суміжної територіальної громади.

2. Сільський, селищний, міський голова суміжної територіальної громади забезпечує вивчення пропозиції щодо добровільного об’єднання територіальних громад та її громадське обговорення, яке проводиться протягом 30 днів з дня надходження такої пропозиції. Після завершення громадського обговорення пропозиція подається до відповідної ради на наступну сесію для прийняття рішення про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад та делегування представника (представників) до спільної робочої групи або про відмову в наданні згоди.

3. У разі прийняття рішення про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад сільський, селищний, міський голова, який ініціював об’єднання, приймає рішення про утворення спільної робочої групи з підготовки проектів рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад та інформує про це Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідні обласну раду, обласну державну адміністрацію.

Спільна робоча група формується з однакової кількості представників від кожної територіальної громади, що об’єднується.

Утворення спільної робочої групи є початком процедури добровільного об’єднання територіальних громад.

4. Спільна робоча група готує проекти відповідних рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад.

Стаття 7. Вимоги до проектів рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад

1. Проекти рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад повинні, зокрема, містити:

1) перелік територіальних громад, що об’єднуються, із зазначенням відповідних населених пунктів;

2) визначення адміністративного центру об’єднаної територіальної громади та її найменування;

3) план організаційних заходів щодо добровільного об’єднання територіальних громад.

2. Сільські, селищні, міські голови забезпечують протягом 60 днів проведення обов’язкового громадського обговорення (громадські слухання, збори громадян, інші форми консультацій з громадськістю) підготовлених спільною робочою групою проектів рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад, за результатами якого сільські, селищні, міські голови вносять питання про його схвалення на розгляд сільських, селищних, міських рад.

Питання про схвалення проекту рішення щодо добровільного об’єднання територіальних громад розглядається сільськими, селищними, міськими радами протягом 30 днів з дня його внесення на їх розгляд та з врахуванням результатів громадського обговорення.

3. Схвалені сільськими, селищними, міськими радами проекти рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад у п’ятиденний строк подаються Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласній державній адміністрації для надання висновку щодо відповідності цього проекту Конституції та законам України.

4. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна державна адміністрація протягом 10 робочих днів з дня отримання проекту рішення щодо добровільного об’єднання територіальних громад готує відповідний висновок, що затверджується постановою Ради міністрів Автономної Республіки Крим, розпорядженням голови обласної державної адміністрації.

5. У разі відповідності проекту рішення щодо добровільного об’єднання територіальних громад Конституції та законам України сільські, селищні, міські ради приймають рішення про добровільне об’єднання територіальних громад або про проведення місцевого референдуму щодо підтримки об’єднання територіальних громад.

6. У разі встановлення невідповідності проекту рішення щодо добровільного об’єднання територіальних громад Конституції та законам України Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна державна адміністрація повертає його на доопрацювання у порядку, встановленому цим Законом.

7. У разі прийняття сільськими, селищними, міськими радами рішення про добровільне об’єднання територіальних громад, а також у разі підтримки добровільного об’єднання територіальних громад на місцевому референдумі сільський, селищний, міський голова територіальної громади, в якій ініційовано питання про добровільне об’єднання територіальних громад, звертається з поданням до Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної ради про утворення об’єднаної територіальної громади.

8. Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласна рада протягом 30 днів розглядає подання про утворення об’єднаної територіальної громади та приймає відповідне рішення.

9. Якщо до складу об’єднаної територіальної громади передбачається входження територіальної громади, розташованої на території суміжного району, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласна рада звертається з поданням до Верховної Ради України щодо зміни меж відповідних районів у порядку, визначеному законом. У такому разі питання про утворення об’єднаної територіальної громади розглядається Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласною радою протягом 30 днів з дня набрання чинності рішенням Верховної Ради України про зміну меж відповідних районів.

Стаття 8. Утворення об’єднаної територіальної громади

1. Повноваження органів місцевого самоврядування, сільського, селищного, міського голови територіальних громад, що об’єдналися, припиняються з моменту набуття повноважень новообраними органами місцевого самоврядування, сільським, селищним, міським головою територіальної громади, утвореної внаслідок добровільного об’єднання.

2. Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласна рада одночасно з прийняттям рішення про утворення об’єднаної територіальної громади призначає перші місцеві вибори депутатів сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади та відповідно сільського, селищного, міського голови.

3. Органи місцевого самоврядування об’єднаної територіальної громади є правонаступниками активів і пасивів (зобов’язань) органів місцевого самоврядування територіальних громад, що об’єдналися.

4. Бюджети територіальних громад, що об’єдналися, виконуються окремо до закінчення бюджетного періоду.

5. Бюджет об’єднаної територіальної громади розробляється з урахуванням особливостей підготовки місцевих бюджетів, визначених бюджетним законодавством.

6. Заходи щодо припинення в результаті ліквідації органів місцевого самоврядування територіальних громад, що об’єдналися, як юридичних осіб здійснює ліквідаційна комісія відповідно до закону, яка утворюється новообраною сільською, селищною, міською радою.

7. У період з дня набрання чинності рішенням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної ради про утворення об’єднаної територіальної громади до формування органів місцевого самоврядування об’єднаної територіальної громади відчуження, передача в оренду (користування), заставу (іпотеку), лізинг, концесію, оперативне управління об’єктів комунальної власності територіальних громад, що об’єдналися, забороняється.

Розділ III 
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ДОБРОВІЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД

Стаття 9. Форми державної підтримки добровільного об’єднання територіальних громад

1. Держава здійснює інформаційно-просвітницьку, організаційну, методичну та фінансову підтримку добровільного об’єднання територіальних громад.

2. Організаційну підтримку та інформаційно-просвітницьке сприяння добровільному об’єднанню територіальних громад забезпечують Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації.

3. Методичне забезпечення добровільного об’єднання територіальних громад, визначення обсягів та форми підтримки здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері територіальної організації влади, адміністративно-територіального устрою, розвитку місцевого самоврядування.

Стаття 10. Фінансова підтримка державою добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст

1. Держава здійснює фінансову підтримку добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст шляхом надання об’єднаній територіальній громаді коштів у вигляді субвенцій на формування відповідної інфраструктури згідно з планом соціально-економічного розвитку такої територіальної громади.

2. Пропозиції щодо надання фінансової підтримки об’єднаній територіальній громаді вносяться Радою міністрів Автономної Республіки Крим, відповідною обласною державною адміністрацією за поданням місцевої ради об’єднаної територіальної громади Кабінету Міністрів України не пізніше 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому передбачається надання такої фінансової підтримки.

3. Загальний обсяг фінансової підтримки розподіляється між бюджетами об’єднаних територіальних громад пропорційно до площі об’єднаної територіальної громади та кількості сільського населення у такій територіальній громаді з рівною вагою обох цих факторів.

4. Загальний обсяг субвенцій на формування відповідної інфраструктури об’єднаних територіальних громад визначається законом про Державний бюджет України.

5. Порядок надання субвенцій з державного бюджету об’єднаним територіальним громадам встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Стаття 11. Перспективний план формування територій громад Автономної Республіки Крим, області

1. Перспективний план формування територій громад Автономної Республіки Крим, області розробляється Радою міністрів Автономної Республіки Крим, відповідною обласною державною адміністрацією згідно з методикою формування спроможних територіальних громад і охоплює всю територію Автономної Республіки Крим, області.

2. Методика формування спроможних територіальних громад розробляється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері територіальної організації влади, адміністративно-територіального устрою, розвитку місцевого самоврядування, та затверджується Кабінетом Міністрів України.

3. Перспективний план формування територій громад Автономної Республіки Крим, області схвалюється відповідно Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласною радою за поданням Ради міністрів Автономної Республіки Крим, відповідної обласної державної адміністрації та затверджується Кабінетом Міністрів України.

Розділ IV 
ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

2. Внести до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 24, ст. 170 із наступними змінами) такі зміни:

1) частину першу статті 5 після абзацу п’ятого доповнити новим абзацом такого змісту:

"старосту".

У зв’язку з цим абзаци шостий та сьомий вважати відповідно абзацами сьомим та восьмим;

2) статтю 6 викласти в такій редакції:

"Стаття 6. Територіальні громади

1. Первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста.

2. Територіальні громади в порядку, встановленому законом, можуть об’єднуватися в одну сільську, селищну, міську територіальну громаду, утворювати єдині органи місцевого самоврядування та обирати відповідно сільського, селищного, міського голову.

3. Територіальні громади села, селища, міста, що добровільно об’єдналися в одну територіальну громаду, можуть вийти із складу об’єднаної територіальної громади в порядку, визначеному законом";

3) доповнити статтею 14-1 такого змісту:

"Стаття 14-1. Староста

1. У селах, селищах, визначених за рішенням місцевої ради об’єднаної територіальної громади, утвореної відповідно до Закону України "Про добровільне об’єднання територіальних громад", за винятком її адміністративного центру, обирається староста на строк повноважень місцевої ради.

2. Староста є посадовою особою місцевого самоврядування.

3. Староста:

1) представляє інтереси жителів села, селища у виконавчих органах сільської, селищної, міської ради;

2) сприяє жителям села, селища у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування;

3) бере участь у підготовці проекту бюджету територіальної громади в частині фінансування програм, що реалізуються на території відповідного села, селища;

4) вносить пропозиції до виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради з питань діяльності на території відповідного села, селища виконавчих органів сільської, селищної, міської ради, підприємств, установ, організацій комунальної форми власності та їх посадових осіб;

5) здійснює інші обов’язки, визначені Положенням про старосту.

4. Положення про старосту затверджується сільською, селищною, міською радою відповідної об’єднаної територіальної громади.

У Положенні визначаються права і обов’язки старости, порядок його звітності, інші питання, пов’язані з діяльністю старости.

5. Староста обирається в порядку, визначеному законом.

6. Староста є членом виконавчого комітету ради об’єднаної територіальної громади за посадою";

4) частину четверту статті 51 викласти в такій редакції:

"4. До складу виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради входять також за посадою секретар відповідної ради, староста (старости)".

3. У селах, селищах, в яких знаходилися органи місцевого самоврядування територіальних громад, що об’єдналися, обов’язки старости до обрання на перших виборах старости виконує особа, яка здійснювала повноваження сільського, селищного голови відповідної територіальної громади до об’єднання.

4. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:

1) забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом;

2) привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

3) забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом.

Президент України

П.ПОРОШЕНКО

м. Київ 
5 лютого 2015 року 
№ 157-VIII