Разделы сайта
Главные новости
Шановні мешканці району, випускники шкіл!!!

Бажаєте отримати професію за направленням служби зайнятості на безоплатній основі - завітайте до Ренійського районного центру зайнятості!!!
Є можливість безкоштовно отримати нову професію.
Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості проводить навчання за 28 професіями.
11 червня 2018 року початок навчання безробітних за професією «Електрогазозварник, 2р.» (4 особи).
Навчання проходить на базі ДНЗ «Одеський центр ПТО ДСЗ».
Якщо Вас зацікавила інформація звертайтесь до Ренійського районного центру зайнятості за адресою:м.Рені, вул Соборна, 78/А.
Наші фахівці завжди будуть раді Вам допомогти.
РЕНИ – ФОРПОСТ УКРАИНЫ
НАБЕРЕЖНАЯ ДУНАЯ
Не погрешу против истины, если скажу, что Рени – единственный город «в Европе», который расположен на берегу Дуная, у которого набережная не благоустроена.
ГУБЕРНАТОР М.СТЕПАНОВ В РЕНИ
ОБЪЕЗДНАЯ ДОРОГА
Тяжёлые ТИРы движущиеся по международной автомагистрали «Одесса – Бухарест» создают вибрацию, от этого разрушаются жилые дома, коммунальные дороги, и городские коммуникации Рени.
РЕНИ В ЗОНЕ РИСКА
РЕНИ В ЗОНЕ РИСКАВ НАЧАЛЕ 2018 ГОДА СМИ – грантоеды писали: В Рени стартовали работы по углублению балки Баланешты, область выделяет до 40 млн. грн. Тендер выиграла строительная организация ПМК-15, И.Плехов рад и кланяется братьям Урбанским. Но, сразу за стартом последовал финиш, как обычно. (И.Плехов скрыл, что до этого, областные деньги, выделенные в 2017 году, не были освоены). Похоже, участь первого транша до 1,5 млн. грн. выделенные в 2018 году - такая же, да и судьба всего проекта призванная снять угрозу затопления Рени – туманна, да и проблема затопления Рени и района намного шире, чем представляют её себе пиар – чиновники.
Громадські роботи до травневих свят.

Громадські роботи до травневих свят.

Найважливішим завданням служби зайнятості є досягнення високого рівня співпраці з роботодавцями з метою якісного задоволення їх потреб в висококваліфікованих кадрах. Саме активна роз’яснювальна робота щодо можливостей центру зайнятості у задоволенні потреб роботодавців передує залученню працедавців до співпраці. Одним із інструментів такої роботи є проведення семінарів для керівників підприємств та їх представників.
Відповідно до плану проведення масових заходів Ренійського РЦЗ на травень 2018 року, фахівцями Ренійського РЦЗ проведено 03 травня семінар за участю роботодавців району та соціальних партнерів.
Вже не перший рік фахівці Ренійського РЦЗ плідно співпрацюють з сільськими радами та сільськогосподарськими підприємствами з питань організації та проведення громадських та інших робіт тимчасового характеру. Серед пріоритетів - роботи з благоустрою території сіл, відбудови меморіалів, пам’ятників загиблим захисникам Вітчизни, упорядкування кладовищ приурочених до травневих свят.
А з початком весняного періоду та травневими святами, привести рідні вулиці - є одним їз актуальних завдань.
Так, з початку року до громадських та тимчасових робіт були залучені 176 безробітних, з низ 78 відносяться до квотних категорій.
Також увагу присутніх було акцентовано на організації роботи центру зайнятості щодо надання послуг громадянам, які вимушено переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО, в тому числі особам з інвалідністю та учасникам АТО, та посильному залученню до неї роботодавців.
Враховуючи, що організація громадських робіт має очевидну користь для громади, фахівці Ренійського центру зайнятості ї надалі розвиватимуть співпрацю у цьому напрямку з роботодавцями та соціальними партнерами.
І як результат – з Долинською та Лиманською сільськими радами Ренійського району 03 травня укладено два договори щодо організації громадських робіт у травні поточного року і направлено 4 безробітних для участі в громадських роботах.


Провідний фахівець відділу
надання соціальних послуг Л.Г. Руденко
04.05.2018



Уважаемые субъекты предпринимательской деятельности!

Измаильская ОГНИ ГУ ГФС в Одесской области доводит до сведения  субъектов предпринимательской деятельности, что Главное управление ГФС Украины в Одесской области приглашает  вас принять участие в семинаре на тему «Актуальные вопрсы налогообложения» , который состоится 24 мая 2018 года в г.Одесса, ул. Семинарская, 5 (Актовый зал).

 Начало семинара в 10-00.

Регистрация для участия в семинаре осуществляется по ссылке, которая размещена на субсайте территориальных органов ГФС в Одесской области в разделе «Анонсы» и проходит до 15-00 23.05.2018 года.

 Подтверждение об участии учасники получат 23.05.2018 года на свои электронные адреса, указанные при регистрации. 

                                                                                 Пресс-служба Измаильской ОГНИ 

                                                                                     ГУ ГФС в Одесской области»

      

 Начальник Измаильской объединенной

 Государственной налоговой инспекции

 ГУ ГФС в Одесской области                                                                  Т.В.Шилина

Спільна робота для досягнення однієї мети.
Під головуванням Ренійського районного відділу з питань пробації Південного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції проведено нараду з соціальними партнерами, в якій взяли участь фахівці Ренійського районного центру зайнятості, Ренійського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Служби у справах дітей Ренійської райдержадміністрації, та відділу ювенальної превенції Ренійського відділення поліції.
В ході наради були обговорені такі питання як підведення підсумків спільної діяльності служб в соціально-виховній роботі із засудженими особами, особливо з неповнолітніми; організація працевлаштування та навчання центром зайнятості; планування подальших спільних культурно-просвітницьких та соціально-виховних заходів із засудженими особами молодіжного віку.
Начальник Ренійського районного відділу з питань пробації майор внутрішньої служби Буценко Наталя ознайомила учасників наради про зміни, яки відбулися у чинному законодавстві, а саме щодо застосування пробаційних програм відносно осіб, засуджених до покарань не пов’язаних із позбавленням волі.
Заступник директора Ренійського РЦЗ Наталія Буценко зазначила, що для вище зазначеної категорії громадян, які звертаються до центру зайнятості по допомогу у працевлаштуванні, служба зайнятості пропонує цілий спектр соціальних послуг: підбір підходящої роботи, залучення до громадських та інших робіт тимчасового характеру, можливість професійного навчання та перенавчання з метою підвищення конкурентоспроможності на ринку праці. Важливим питанням є інформаційна обізнаність осіб даної категорії і тут на допомогу приходять фахівці центру зайнятості.
Всі присутні взяли активну участь в обговоренні шляхів підвищення рівня активності та мотивації до виправлення осіб, засуджених до покарань, не пов’язаних з позбавленням волі, подолання їх утриманських настроїв. Підхід до проблеми їх працевлаштування, надання всебічного сприяння у вирішенні питань соціального захисту має бути виваженим та комплексним. І лише спільними зусиллями можливо вирішити ці питання, не залишити поза увагою жодну людину, яка потребує допомоги.

Заступник начальника відділу
надання соціальних послуг
Ренійського РЦЗ Л.Г. Руденко
5 детских «вкусняшек», которые провоцируют рак и содержат нефть!

bad-prod-children-3

Производители всех промышленных вкусностей тратят огромные деньги на рекламу по ТВ, в газетах и в интернете. Они делают игрушки и одежду со своими логотипами. Платят за появление в кино и видеоиграх.

Те, кто производит производство продуктов, ориентированных на детей, тратят в сумме на рекламу $10 млрд в год. 10 миллиардов долларов в год уходят на то, чтобы гарантировать, что ваши дети полюбят экстра-сладкие батончики в форме плюшевых медведей или “здоровые” напитки, в которых сахара больше, чем в Кока-Коле.

Как пользоваться стиральной машиной

Как продлить срок службы стиральной машины

Стиральная машина является популярной домашней техникой, которая есть в каждом доме. Большинство людей умеют пользоваться своей стиралкой правильно, но иногда даже опытные хозяева не знают каких-то нюансов, поэтому допускают ошибки.

КАК ВЕРНУТЬ ГРУЗЫ В ПОРТ РЕНИ

Ренийский морской торговый порт приватизируют, а также продлят срок действия свободной экономической зоны. В совещании принимали участие губернатор Одесчины М. Степанов, предоблсовета А. Урбанский руководитель ГП "АМПУ" Р. Вецкаганс, зампред "АМПУ" В. Вороной. Руководство АМПУ сообщило о стратегии и перспективах развития портов Дунайского региона.
Представители "АМПУ" в своем докладе по развитию порта Рени предусматривают повышение эффективности использования имеющихся перегрузочных мощностей и проведение берегоукрепительных работ левого берега участка реки Дунай от украинского-молдавской границы до территории порта. Это актуально, вплотную вдоль берегового обрыва проходит линия железной дороги и находится городская застройка.

Виїзний профорієнтаційний захід для учнів Плавнинської ЗОШ
Виїзний профорієнтаційний захід для учнів Плавнинської ЗОШ

16 травня 2018 року фахівці Ренійського районного центру зайнятості здійснили виїзний профорієнтаційний захід для молоді з використанням мобільного центру профорієнтації у школу сіла Плавні. У ньому взяли участь приблизно 90 учнів як старших, так і молодших класів.
Діти з зацікавленістю слухали про професії, що користуються попитом на місцевому ринку праці, дискутували, задавали багато питань щодо навчальних закладів, які готують відповідних кваліфікованих фахівців.
Учням було запропоновано виконати практичне завдання по самотестуванню щодо нахилів до певної професії, скориставшись формулою «хочу-можу-треба». Це завдання діти виконали з великою зацікавленістю. Захід проведено у формі інтерактивного спілкування. Фахівці районного центру зайнятості залучили дітлахів до цікавих профорієнтаційних вправ та ігор, таких як «Знавці професій», «Назви фах». Школярі ж розповіли про роботу своїх батьків і висловили власні міркування щодо свого професійного майбутнього.
Під час заходу присутні дізналися про послуги державної служби зайнятості для молоді, потреби та вимоги сучасного ринку праці, професії, що мають попит, важливість здобуття професійної освіти та можливість проходження навчання за сприяння служби зайнятості.
Сподіваємося, що зусилля служби зайнятості, спрямовані на допомогу учнівській молоді у виборі майбутньої професії, є надійним орієнтиром у такому непростому питанні.


Провідний фахівець з питань зайнятості
відділу надання соціальних послуг В. Самойленко
Виїзний профорієнтаційний захід для учнів Плавнинської ЗОШ
Виїзний профорієнтаційний захід для учнів Плавнинської ЗОШ

16 травня 2018 року фахівці Ренійського районного центру зайнятості здійснили виїзний профорієнтаційний захід для молоді з використанням мобільного центру профорієнтації у школу сіла Плавні. У ньому взяли участь приблизно 90 учнів як старших, так і молодших класів.
Діти з зацікавленістю слухали про професії, що користуються попитом на місцевому ринку праці, дискутували, задавали багато питань щодо навчальних закладів, які готують відповідних кваліфікованих фахівців.
Учням було запропоновано виконати практичне завдання по самотестуванню щодо нахилів до певної професії, скориставшись формулою «хочу-можу-треба». Це завдання діти виконали з великою зацікавленістю. Захід проведено у формі інтерактивного спілкування. Фахівці районного центру зайнятості залучили дітлахів до цікавих профорієнтаційних вправ та ігор, таких як «Знавці професій», «Назви фах». Школярі ж розповіли про роботу своїх батьків і висловили власні міркування щодо свого професійного майбутнього.
Під час заходу присутні дізналися про послуги державної служби зайнятості для молоді, потреби та вимоги сучасного ринку праці, професії, що мають попит, важливість здобуття професійної освіти та можливість проходження навчання за сприяння служби зайнятості.
Сподіваємося, що зусилля служби зайнятості, спрямовані на допомогу учнівській молоді у виборі майбутньої професії, є надійним орієнтиром у такому непростому питанні.


Провідний фахівець з питань зайнятості
відділу надання соціальних послуг В. Самойленко
РЕНІЙСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ ІНФОРМУЄ
Платформа з профорієнтації та побудови кар'єри.
Державна служба зайнятості рада представити Вам унікальний проект – ПЛАТФОРМА З ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИМИ ТЕСТАМИ ТА ТЕСТАМИ з SOFT-SKILLS!
Тепер Ви можете абсолютно безкоштовно продіагностувати свої схильності до професій, психологічні здібності, більш глибоко зрозуміти свої інтереси. Це називається загальним словом ПРОФОРІЄНТАЦІЯ.

ПЛАТФОРМА ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ З ПРОФОРІЄНТАЦІЇ ТА РОЗВИТКУ КАР'ЄРИ створена з метою надання послуг з профорієнтації у дистанційному режимі.
Зареєстрованому користувачу надається можливість безкоштовно отримати послуги з профорієнтації у он-лайн форматі без відвідування центру зайнятості та зробити власну профорієнтацію, якщо існує потреба у:
• виборі (зміні) професії;
• виборі майбутнього напряму професійного навчання;
• визначенні схильності до підприємницької діяльності
• оцінці власних здібностей та навичок (Soft Skills);
• саморозвитку.
За бажанням Ви можете звернутися за додатковою консультацією до фахівців Ренійського районного центру зайнятості за адресою: м.Рені, вул.Соборна, 78/А.
Завдяки Платформі з профорієнтації та розвитку кар'єри Ви можете безкоштовно продіагностувати власні схильності, здібності, краще зрозуміти свої професійні інтереси. Тобто зробити власну профорієнтацію.

Тестування на визначення професійних здібностей можна пройти онлайн на сайті Одеського регіонального центру зайнятості за посиланням:

http://profi.dcz.gov.ua/
Вишиванка- символ української душі.

Вишиванка- символ української душі.


Здавна вишиванка служила і прикрасою і оберегом. Сорочки для щоденного використання були вишиті скромно і просто, а святкові відрізнялись богатством і різноманітністю. Любов до вишиванки збереглась на Україні і до наших часів. Традиції вишиванки в різних куточках нашої країни зберігаються і множаться до нині.
Вишиті сорочки є символом чистих помислів, краси, єднання, повагою до стародавніх звичаїв та минулого свого народу. Сьогодні , у день вишиванки, в національний одяг Українців одяглись школяри і громадяни міста. Не залишились осторонь і фахівці Ренійського центру зайнятості.
Вшановуючи стійкість народних традицій – вони прийшли на роботу в гарних, вишитих різноманітними кольоровими орнаментами вишиванках.


Заступник начальника відділу надання соцпослуг
Ренійського РЦЗ

Руденко Л.Г.
17.05.2018р.
Книжная мозаика Европы
19 мая – День Европы. Мы, библиотекари, предлагаем изучать, познавать и понимать Европу через творчество известных писателей стран европейского континента.
Свято – Вознесенскому собору – 160
На выставочной экспозиции, посвященной юбилею главного храма Рени, представлены документы из Национального архива Республики Молдовы, объединенные под общим названием «Дело о разрешении постройки церкви в г.Рени на средства жителей».
Вишивала я узори
Під такою назвою до Дня вишиванки оформлена виставка в центральній районній бібліотеці. Вишивала я узори
Ремонт спецтехники

Сервис по ремонту профессиональной техники в Одессе

Ремонт профессиональной техники — дело серьезное. Во-первых, пока оборудование неисправно, владелец терпит убытки из-за простоя, а значит, решить проблему нужно максимально быстро. Во-вторых, качественно отремонтировать спецтехнику могут далеко не все — у частников, специализирующихся на обслуживании бытовых приборов, зачастую нет необходимой материальной базы и соответствующих навыков. Ну и в-третьих, расходы на такой сервис могут оказаться для заказчика неприятным сюрпризом, в итоге поиск хорошей мастерской становится приоритетной целью. Если вы, конечно, цените свои деньги.

Безробітні, що декларують нульові доходи і хочуть отримати субсидію відтепер мають стати на облік до центру зайнятості
Безробітні, що декларують нульові доходи і хочуть отримати субсидію відтепер мають стати на облік до центру зайнятості

Такі зміни в програмі надання субсидій почали діяти з 1 травня 2018 р. у відповідності до Постанови уряду від 27 квітня 2018 р. № 329 Київ Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1022.

Особам, які не стали на облік до центру зайнятості, соцстрах автоматично розраховуватиме дохід в три прожиткових мінімуми, що складає 5 тис. 286 грн.
ШАНОВНІ ШУКАЧІ РОБОТИ!!! ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ В КРАЇНІ ІЗРАЇЛЬ
ШАНОВНІ ШУКАЧІ РОБОТИ!!!
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ВАС, ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ В КРАЇНІ ІЗРАЇЛЬ.

Можливості працевлаштування в галузі будівництва в Ізраїлі для кваліфікованих українських працівників.

Можливість тимчасового працевлаштування кваліфікованих працівників на ринку праці Держави Ізраїль надана українським громадянам в рамках міждержавної двосторонньої Угоди, укладеної між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль про тимчасове працевлаштування українських працівників в окремих галузях на ринку праці Держави Ізраїль від 07 червня 2016 року (ратифікована та набула чинності 16 листопада 2016 року).

Відповідно до Угоди визначено 4 сфери для працевлаштування висококваліфікованих українських фахівців в Ізраїлі:

- опалубник - будівельні роботи (промислове будівництво, обробка деревини), обов'язковим є вміння читати плани будівництва;
- арматурник - робота з металом, обов’язковим є вміння читати плани будівництва;
- лицювальник – плиточник (покриття стін та підлоги керамічною плиткою);
- штукатур (штукатурні роботи).

Основні вимоги до кандидатів на працевлаштування в Ізраїлі:

- володіння професійними навиками зайнятості, досвідом і високим рівнем здібностей в одній або декількох з визначених професій: опалубник, арматурник, лицювальник-плиточник або штукатур;
- є громадянином України;
- вік 25-50 років (на дату подачі заяви до БЦЗ);
- ніколи раніше не працював в Ізраїлі;
- не має родичів першої лінії (батько/мати, дружина/чоловік, діти), які проживають чи працюють в Ізраїлі, крім рідних братів та сестер;
- не має судимості;
- має бутифізично та психологічно придатним до інтенсивної фізичної праці в будівельній галузі у відповідних кліматичних умовах, включаючи роботу на висоті та переміщення важких предметів.

Документи, що подаються заявником для включення його до Реєстру кандидатів на працевлаштування в Ізраїлі:

- документ, який посвідчує особу заявника (паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України);
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
облікова картка платника податків
та копії цих документів.

Кандидат на працевлаштування подає заяву про включення його до Реєстру кандидатів на працевлаштування в Ізраїлі до базового центру зайнятості по місцю проживання.

Зареєстрований та відібраний ізраїльською стороною кандидат на працевлаштування проходить наступну процедуру відбору, передбачену Угодою:

- реєстрація заяви кандидата;
- проходження тестування (професійний іспит та/або співбесіда) кандидатів на працевлаштування для підтвердження професійної компетенції на відібраних ізраїльською стороною екзаменаційних майданчиках;
випадковий комп’ютерний відбір кандидатів на працевлаштування (метод лотереї), що проводиться ізраїльською стороною (від загальної кількості осіб, які пройшли тестування (професійний іспит та/або співбесіду) відбираються 75 відсотків кандидатів на працевлаштування, 25 відсотків залишаються в резерві);
- проходження медичного огляду медичних закладах;
- підготовка та подача документів для підготовки візи на працевлаштування;
- відбуття до місця працевлаштування.

Основні положення трудового договору (контракту):

- Термін дії договору: мінімальний термін дії договору 1 рік, з можливістю пролонгування на термін до 3-х років. Початком трудової діяльності вважається дата прибуття працівника до Ізраїлю. Відібрані працівники отримують робочу візу в Ізраїлі.

- Норма робочого часу: місячна норма робочого часу - 182 години; понаднормова праця - мінімум 29 годин в місяць.

- Заробітна плата: мінімальна заробітна плата – 5 200 ізраїльських шекелів за 182 годин місячної норми робочого часу.

- Понаднормова праця (мінімум 29 годин робочого часу в місяць) оплачується додатково. За кожну понаднормову годину праці працівник буде отримувати додаткову суму до основної суми відповідно до кількості фактично відпрацьованих годин.

Крім вищезазначеної заробітної плати, кадровий підрядник буде вносити місячний депозит у розмірі 700 шекелів на банківський рахунок на ім’я працівника (рахунок зберігається PIBA). Ця сума буде зарахована працівнику як вихідна допомога та пенсія. Працівник може зняти кошти, накопичені на законних підставах на його імя на депозитному рахунку і назавжди залишити Ізраїль. Якщо працівник не залишить Ізраїль в установлений термін без поважних причин, він буде позбавлений пропорційної частини суми за кожний місяць затримки в Ізраїлі; після 6 місяців затримки, працівник втратить повну суму.

Умови проживання: кадровий підрядник забезпечує відповідне розміщення працівника, якого він працевлаштовує (місце для сну розміром щонайменше 4 метри для кожного працівника у кімнаті для шести осіб, шафа та ліжко для кожного працівника, опалення та вентиляція, світло та електричні розетки у кожній кімнаті, холодна та гаряча вода в умивальних кімнатах, кухня та душ, раковини, лічильники, кухонні шафи, плита, холодильник, стіл та стільці, пральна машина, вогнегасник. Розміщення може бути у житлових причепах, а ліжка можуть бути двоярусними.

Кадровий підрядник може відраховувати місячну суму, яка не перевищує 552 шекелів, із заробітної плати працівника за розміщення та відповідні витрати. Ця сума залежить від географічної місцевості в Ізраїлі, де працівник проживає, та щороку оновлюється.

Медичне страхування: кадровий підрядник зобов’язаний забезпечити працівника, якого він працевлаштовує, приватним медичним страхуванням на період зайнятості.

Він має надати стислу інформацію щодо страхового полісу мовою, яку розуміє працівник. Страховий підрядник може відраховувати щомісячно суму, яка не перевищує приблизно 123,24 шекеля із заробітної плати для покриття частини вартості медичного страхування.

Соціальний захист працівників: українські працівники, працевлаштовані в Ізраїлі, користуються рівними правами, як і місцеві працівники відповідно до ізраїльського законодавства та Імплементаційоного протоколу, включаючи дні відпустки, лікарняний, виплати на оздоровлення та інші, що буде відображено в трудовому договорі.
Якщо Вас зацікавила вказана інформація, зверніться до фахівців Ренійського РЦЗ за адресою: м.Рені, вул.Соборна, 78/А.
Кабмин утвердил приватизацию в 2018 году
Кабмин на заседании утвердил список предприятий большой приватизации на 2018 год, который составили 26 государственных компаний. Об этом сообщает «Интерфакс-Украина».
Реклама
Авторизация
Погода
Погода в Ренах
Праздники
Кадендарь
«    Май 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
Архив новостей
Май 2018 (42)
Апрель 2018 (32)
Март 2018 (56)
Февраль 2018 (60)
Январь 2018 (69)
Декабрь 2017 (86)
Новостной общественный портал города Рени и Ренийского района.
Сайт является площадкой свободной журналистики и не модерируется администрацией. Пользователи самостоятельно загружают свои материалы на сайт. Администрайия не разделяет позицию журналистов и не отвечает за достоверность изложенных ими фактов.
Опубликовнные материлы, фотографии, видеосъемки, размещенные на сайте, и являющиеся авторской работой - ЗАПРЕЩЕНО размещать, и использовать на других сайтах и блогах:
Без указания прямой ссылки на источник.
В каких либо других целях, не связанных с темой публикации.
Электронная почта для связи с администрацией сайта:
reniinfo@i.ua
Сортировать новости по: дате новости | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Измаильская объединенная государственная налоговая инспекция ГУ ГФС в Одесской области   доводит до сведения частных предпринимателей, что для получения пособия по беременности и родам у физического лица-предпринимателя должна быть справка о суммах уплаченного единого социального взноса.

Предприниматель на основании поданного заявления безвозмездно может получить:

• справку о наличии/отсутствии задолженности по уплате ЕСВ – в налоговой инспекции по основному месту учета;

• справку об информации, содержащейся в персональной учетной карточке в реестре застрахованных лиц Государственного реестра  – в Пенсионном фонде Украины.

 

 Пресс-служба Измаильской ОГНИ 

ГУ ГФС в Одесской области

Ізмаїльська об'єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС в Одеській області доводить до відома суб'єктів підприємництва, які реализують алкогольне напої, що з 4 грудня поточного року згідно Постанови КМУ від 9.11.16г. № 828 встановлено мінімальні оптові і роздрібні ціни на окремі види алкогольних напоїв.

РОЗМІР
мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв

Код виробів згідно з УКТЗЕД

Опис товару

Мінімальна ціна за 1 літр 100-відсоткового спирту,
гривень

Роздрібна ціна,
гривень

оптово-відпускна

роздрібна

2208 60,
2208 70,
2208 90

Горілка та лікеро-горілчані вироби, інші

225

348,9

 

2208 30

Віскі

570

750

 

2208 40

Ром та інші спиртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перегонки зброджених продуктів з цукрової тростини

570

750

 

2208 50

Джин та ялівцева настоянка

570

750

 

2208 20

Спиртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перегонки виноградного вина або вичавок винограду:

 

 

 

 

коньяк (бренді) три зірочки

336,22

524,5

 

 

коньяк (бренді) чотири зірочки

352,24

549,5

 

 

коньяк (бренді) п'ять зірочок

384,29

599,5

 

 

інші спиртові дистиляти та спиртні напої, в тому числі

336,22

524,5

 

 

бренді ординарні, горілки виноградні

313,78

489,5

 

2206

Інші зброджені напої, суміші із зброджених напоїв та суміші зброджених напоїв з безалкогольними напоями

247,26

385,75

 

2204
(крім 2204 10, 2204 21 06 00, 2204 21 07 00, 2204 21 08 00, 2204 21 09 00, 2204 29 10 00)

Вина виноградні натуральні у скляній тарі місткістю 0,7 л, в іншій тарі місткістю 1 л

 

 

33

2204
(крім 2204 10, 2204 21 06 00, 2204 21 07 00, 2204 21 08 00, 2204 21 09 00, 2204 29 10 00)

Вина виноградні натуральні з доданням спирту та міцні у скляній тарі місткістю 0,7 л, в іншій тарі місткістю 1 л

 

 

42

2205

Вермути та інші вина виноградні натуральні з додаванням рослинних або ароматизувальних екстрактів у скляній тарі місткістю 0,7 л, в іншій тарі місткістю 1 л

 

 

42

2204 10,
2204 21 06 00, 2204 21 07 00, 2204 21 08 00, 2204 21 09 00, 2204 29 10 00

Вина у скляній тарі місткістю 0,7 л та 0,75 л

 

 

69,9

 

Попереджаємо про відповідальність за порушення законодавства!

Прес-служба Ізмаїльської ОДПІ 

ГУ ДФС в Одеській області»

Общественно-политические процессы, которые происходят в Украине, указывают на то, что развитие экономики и , как следствие, повышение жизненного уровня граждан  возможно лишь при эффективном противодействии коррупции, как основному деструктивному фактору. В стране создана система специально уполномоченных органов, деятельность которых направлена на борьбу с коррупцией.

        В структуре Государственной фискальной службы Украины функционирует Главное управление внутренней безопасности, в т.ч. территориальные подразделения внутренней безопасности, главной задачей которого является профилактика, выявление и пресечение коррупционных тенденций и проявлений. При этом эффективная деятельность подразделений внутренней безопасности напрямую зависит от желания и воли налогоплательщиков разоблачать взяточников.
       Телефонные сообщения о случаях нарушения Ваших прав, принуждении к предоставлению неправомерной выгоды со стороны работников налоговых и таможенных органов, а также других правонарушениях Вы можете отправить на обновлённый Всеукраинский телефонный сервис «Пульс» — (044) 284-00-07. Линия работает круглосуточно: в рабочее время информацию о коррупционных и других неправомерных действиях принимают работники, а в нерабочее время — интерактивный автоответчик. Конфиденциальность и объективность проверки Вашего обращения гарантируется! 
          Помните, принципиальная гражданская позиция каждого является залогом эффективной деятельности Государства. Не оставайтесь в стороне! 

 

Пресс-служба Измаильской ОГНИ 

ГУ ГФС в Одесской области»

         Ізмаїльська об’єднана державна податкова інспекція  ГУ ДФС в Одеській області  інформує, що  наказом Міністерства фінансів України від 23.09.2016 №837 оновлено форми книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО), Порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, а також Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО).
Зокрема, вимоги щодо відображення акцизного податку (або іншого податку) у КОРО не поширюються на записи, що формуються на підставі розрахункових документів, надрукованих на РРО, версії внутрішнього програмного забезпечення яких включені до Державного реєстру електронних контрольно – касових апаратів та комп’ютерних систем до11.03.2016р.
         Також, у разі наявності у суб’єктів господарювання книг обліку розрахункових операцій за формами, наведеними у додатках 1 та 2 до Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, такі КОРО можуть бути зареєстровані, перереєстровані у відповідному контролюючому органі, а також використовуватись суб’єктами господарювання до скасування реєстрації таких КОРО. У разі наявності розрахункових операцій за підакцизні товари такі КОРО можуть використовуватись за умови відображення сум акцизного податку (або іншого податку) у графах, в яких відображається сума податку на додану вартість.

 

Прес-служба Ізмаїльської ОДПІ 

ГУ ДФС в Одеській області

Зручний сервіс для звірки платежів - електронний кабінет платника податків

          Ізмаїльська об’єднана державна податкова інспекція  ГУ ДФС в Одеській області  інформує, що  наказом Міністерства Фінансів України від 07.04.2016 року № 422 «Про затвердження Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»  виключено функцію надання платникам податків актів про проведене звірення розрахунків платника з бюджетом за певний період.

Також, повідомляємо, на сайті  ДФСУ  відкрито електронний кабінет платника податків в якому, після реєстрації,  платник податків має можливість самостійно проводити звірення своїх платежів та нарахувань.

Надаємо для використання в роботі сайт ДФС в Одеській області OD.SFS.GOV.UA.

Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної фіскальної служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

За допомогою даного сервісу платник податків має змогу:

  • підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;
  • переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків).

 

Прес-служба Ізмаїльської ОДПІ 

ГУ ДФС в Одеській області»

           Измаильская объединенная государственная налоговая инспекция ГУ ГФС в Одесской области обращается к гражданам, не получившим налоговоговые уведомления-решения по налогу на недвижимое имущество.

        Вам следует обратиться в фискальные органы по месту своей регистрации для сверки сумм налога, объектов налогообложения и ставок. В этом случае контролирующие органы осуществят начисления на основании оригиналов  документов, которые предоставит налогоплательщик и вручат ему налоговое уведомление-решение. Физическое лицо – плательщик налога в течение 60 дней со дня получения этого решения должно уплатить соответствующую сумму в местный бюджет.

       Если у налогоплательщика есть несколько объектов в разных регионах, при расчете учитываетсярешение каждого органа местного самоуправления, по месту расположения объектов недвижимости. То есть учитываются ставка налога и льгота, предоставленная на каждый объект, относительно уменьшения базы налогообложения. При расчете эта сумма зачисляется в соответствующий местный бюджет по местонахождению объекта.

           За подробной информацией обращайтесь в Центры обслуживания плательщиков по адресам: в Измаиле - ул. Кишиневская,3, в Рени - ул. Дунайская, 88а , в Килие – Киченко,54, в Болграде – ул.Асена Христева,26.

           Информацию также можно получить по телефонам (04841) 7-2-07, (04841) 7-28-55.

 

Пресс-служба Измаильской ОГНИ 

ГУ ГФС в Одесской области

Очередная встреча с субъектами предпринимательства состоялась в понедельник 14 ноября в Ренийском отделении Измаильской объединенной государственной налоговой инспекции ГУ ГФС в Одесской области. Выступая перед присутствующими, заместитель начальника инспекции - начальник Ренийского отделения Андрей Кучма сделал акцент на создании партнерских отношений между бизнесом и фискальной службой. «Мы, со своей стороны, стараемся не только не мешать, но и всячески способствовать развитию бизнеса в нашем районе», - подчеркнул он. « В работе по наполнению бюджета мы находим поддержку в органах власти и местного самоуправления. Как результат – в бюджет города за 10 месяцев текущего года поступило 65,9  млн.грн., при задании 52,4 млн.грн.», - отметил Андрей Кучма.

        Присутствовавший на встрече мер города Рении Игорь Плехов подчеркнул, что  в условиях бюджетной децентрализации, очень многое в городе зависит от того, насколько успешно работает бизнес. Иными словами, как наполняется бюджет , так и решаются социальные программы.

 

Пресс-служба Измаильской ОГНИ 

ГУ ГФС в Одесской области

        Измаильская объединенная налоговая инспекция ГУ ГФС в Одесской области разъясняет , что действующим законодательством не предусмотрена ответственность за неуплату штрафной санкции и пени по ЕСВ, указанных в решении контролирующего органа.

Громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.

          При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.

           Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.

Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.

Інформація приймається цілодобово по телефону:(044)284-00-07

 

Прес-служба Ізмаїльської ОДПІ

 ГУ ДФС в Одеській області»

Университетом государственной фискальной службы Украины для учащихся выпускных классов средних школ, гимназий, лицеев, профессионально-технических учебных заведений, лиц с полным средним образованием, младших специалистов и бакалавров 26 ноября и 24 декабря 2016 года проводятся Дни открытых дверей по адресу: ул. Университетская, 31, г. Ирпень, Киевская область.

Дополнительная информация:  

www.facebook.com\ProforientUDFSU

www.nusta.edu.ua

   или по телефону (04597)56595.                                                                             

Также профориентировочные мероприятия с участием творческих коллективов Центра творческого развития и воспитания студентов «Сузір’я» Университета государственной фискальной службы Украины могут быть проведены и непосредственно в территориальных органах ГФС.

Контактное лицо от Университета :Дика М.Б., тел. (04597)67399.

 

Пресс-служба Измаильской ОГНИ 

ГУ ГФС в Одесской области»